Kanske dags att sova... Mer.

Det blev en liten sväng inom ICA innan idag, köpte lite bröd, dricka o liknande sen när vi kom hem så var det nästan tid att börja med maten. Tacos! Så jag började hacka lite grönsaker när vi insåg att en kryddmixpåse till behövdes så Joakim och hans lillasyster  Josefine fick åka och handla så fortsatte jag med maten. När hans storasyster Ida kom hem från jobbet var maten färdig och vi högg in. Gott var det, jag som inte ätit något sen min räkbaguette på nattens roadtrip var ganska hungrig. 
 
Sen har det varit lite facebook, lite bloggar, lite internet sen gick jag upp o la mig i sängen och försökte se sista avsnittet på första säsongen av White Collar men somnade och har sovit lite nu på kvällen medan Joakim roat sig på egen hand. Nu blir det lite film innan vi somnar. Så nu säger vi godnatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0