Lördagen 27 Juli.

 
Idag fyller älskling år så igår blev det att vi festade till det lite eftersom det kanske inte blir någonting av det idag. Vi åkte iallafall först till Oxviken och grillade där med hela släkten och de va hur trevligt som helst. Spelade lite badminton med Joakim och hans småkusiner, tror jag och Gabbe vann för vi var awesome!
 
Sen åkte vi hem och jag bytade om och sminkade mig lite sen drack vi lite i väntan på skjutsen som tog oss ut till Holmöbrygga där vi spenderade några timmar. Dem hade livemusik så när klockan hade slagit tolv gick jag fram och sa att vi skulle sjunga för Joakim eftersom att han då fyllde år. Så fick hela byggnaden att sjunga. Lite drinkar på det sen stängde dem och vi hade lite problem med skjutsen hem så vi började gå men tillslut kom en bil och vi kunde åka med.
 
Nu ska jag bara få liv i min halvdöde pojkvän. För inatt när vi stod på bryggan så gick en bräda sönder på bryggan och Joakim flög igenom med sitt ena ben. Kan säga att hans lår ser inte allt för snyggt ut, skrapsår och ett stort blåmärke och ont har han, så det är min tur att pyssla om honom idag. Och ge han presenter, det är ju trots allt hans födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0