Måndagen 15 Juli.

Idag har det inte varit så fint väder och de va ju tråkigt när vi ändå vaknade i normal semester tid. Gick upp och duschade varmt, fick bort all kvar blivet smink sen i lördagskväll, ja jag orkade aldrig duscha igår för jag var lite väl sliten antar jag.
 
Vi körde och hämtade hem min bil från oxviken sen körde vi in till Sundsvall för lite ärende. Åkte inom ICA och handlade lite mackor, mjölk och yoghurt sen när vi kom hem har jag checkat lite på AF's jobbsida. Joakim lagade lite mat till oss vid fyra tiden och sen kom åskvädret över oss.
 
Jocke spelar datorspel nu och jag har suttit som klistrad vid AF's hemsida. Försöker hitta lite arbete i Norge eftersom det är dit vi kommer förflytta oss härnäst. Vi känner båda att vi vill tjäna lite mer pengar nu efter ett år som reseledare där dessvärre lönen är väldigt låg. Arbetsmarknaden i Norge ska ju vara bra för oss svenskar, dem ska tydligen gilla oss, plus vi tar väl alla skitjobb som norrmän inte vill ha. Inget mig emot, jag vill tjäna bra med pengar..
 
- Outside my window..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0