Mannen snarkar, kanske jag också ska sova.

När vi kom hem ifrån Sundsvall så ville Jocke spela lite datorspel och jag gick upp och chillade i sängen. En och en halv timme senare går jag ner för att se hur det blev med pizzan. De andra hade handlat hem tacogrejer så vi struntade i pizzan, även om jag fortfarande var sugen på en hawaii pizza från Wilma grillen med pizzasallad och beasås till. Tacosen var väldigt god och satt precis där den skulle. Efter de gick jag upp och roade mig med två Pretty little liars avsnitt (och råkade somna till lite i slutet) medan Joakim spelade lite mer datorspel. Hade bestämt vi skulle se lite film nu på kvällen och bara ha en lugn kväll. Vi såg klart Mr Deeds, hade tänkt se hangover part 3 också men nu snarkar Joakim för fullt och jag tycker det är bättre att vi lägger oss i normal tid och kanske får en soldag imorgon istället för att vara vaken halva natten så jag ska försöka sova lite jag också.
 
Kan inte sätta ord på hur glad jag är över att jag har träffat Joakim. Han är en så otroligt fin kille! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så roligt för dig att du har hittat en bra kille! :) Lycka till med jobbsökandet och allt :)

Svar: Tack så mycket (:
mysaansvensson.blogg.se

2013-07-15 @ 21:39:26
Postat av: ANNA

Oj! Vet inte varför kommentaren blev anonym, men det var jag som kommentera :P

Svar: haha jahaaa nu vet jag vem de va också de va ju bra (;
mysaansvensson.blogg.se

2013-07-15 @ 22:51:28
URL: http://justannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0