Med solsken kommer glädje.

Så efter att vi tinat upp köttfärsen och gjort ny pasta och käkat vår lilla lunch gick jag ut och la mig vid poolen en liten sväng. Sen packade vi in oss i bilen och körde till Oxviken där deras släkt har stugor, så hela släkten var samlad där ute i solen. Badade gjorde dem (inte jag, jag är badkruka som attans!), satt i solen, åt lite vattenmelon, lite barnmys, grillade hamburgare och lite eftersnack. Hur mysigt som helst där ute vid vattnet. 
 
Nu blir det lite ensam mys med White Collar för Joakim är iväg på egen hand. Sen när han kommer tillbaka så blir det väl någon film innan vi ska sova. Imorgon ska han jobba och jag tänkte köra iväg och handla in lite alkohol till kvällen då vi ska åka iväg och grilla. Sola, det tror jag nog också att jag ska hinna med om vädret tillåter och de tror jag nog (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0