Now you see me.

Enligt IMDb är detta en crime/thriller och har fått betyg 7,5. Jag tyckte inte riktigt den ska läggas i de facket, fast vilken genre jag själv skulle ge filmen kan jag inte riktigt sätta fingret på. Crime/thriller för mig innehåller mord, typ som CSI, Bones osv osv ..
 
Filmen handlar ifs om en FBI agent som tillsammans med sitt team och interpool ska få fast fyra personer som jobbar som "trollkarlar". Under deras föreställningar rånar dem banker och ger sedan sin publik pengarna. Jag tyckte när jag såg trailern (som jag skrev i inlägget under) att filmen verkade riktigt bra, i trailern visar dem ju många av tricken som utspelar sig i filmen och det lockar. När man sen ser filmen så kommer det en handling till filmen mer än bara lite magitrick. Den hade biopremiär i Sverige idag och jag tycker absolut att ni ska se den. Den är rolig, den är actionfylld och de tar inte halva filmen innan det händer något utan det händer saker redan i början av filmen. Så mitt betyg: SE DEN! (;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0