Söndagen 28 Juli.

Jag lever men har inte mått vidare bra idag. 
 
Igår så bjöd Joakim hem några kompisar så vi grillade, badade och drack alkohol. Eftersom jag inte var så jätte sugen först, lite halv bakis så fick man ta en återställare i form av vodka, roses lime och sockerdricka, efter ett halvt glas var jag på G igen och det blev en riktig fest. Beställde taxi som kom och hämtade oss vid tio tiden och körde oss till Holmöbrygga där festandet fortsatte. Sen blev jag nog lite för full, men roligt hade jag!
 
Imorse vaknade jag kvart över tio, kunde knappt öppna ögonen så tunga dom var. Fick tag på väskan i samma stund som mobillarmet ringde, stängde av alla larm och sen har jag mätt dåligt och sovit i princip hela dagen. Först nu framåt kvällen som jag börjar känna mig levandes igen. - Så nu rör vi nog inte alkholen på ett tag.
 
Tack för en fin helg alla som varit inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0