Söndagen 16 Juni.

Trots att jag var vaken innan klockan fem igår morse och hade en lång dag i Danmark så somnade jag väl först vid tre inatt. Jag fick ingen sömn på alla timmar till eller från DK, lillebror ville ha sällskap när han körde så han höll mig vaken. Trodde nog jag skulle stendäcka när jag kom hem, men så blev det inte.


Jag tittade på några avsnitt Castle. Jag pratade med Joakim. Jag grät om vart annat. Idag vaknade jag första gången runt klockan nio sov vidare till elva och gick upp först vid tolv tiden. Hann inte vara vaken länge innan tårarna kom igen. Jag vet inte vad det är med mig men det känns som allting får mig att gråta now days. I am a mess.


Sen saknar jag Joakim extremt mycket också..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0