Lördagen 1 Juni.

Är det officiellt sommar nu när vi kommit in i Juni månad? Brukar väl säga juni, juli, augusti. 
 
Åkte med mamma och syrran till Örkelljunga och handlade tidigare idag, fick äntligen handlat lite nytt bröd så jag kan äta lite små lunch och kvällsmat när jag är hungrig. 
 
Kom hem och var ganska rastlös och uttråkad så jag bestämde mig för att dra ut och jogga av alla saker i världen. Måste varit sjuk vid den tidpunkten. Orkade inte ens en tredjedel av rundan innan jag vände och gick hem istället. Kändes ju värdelöst.
 
Läst några sidor, tittat på något avsnitt av Castle och nu har man hjälpt pappa att hacka lite grönsaker och snart är det dags att trycka tacos i hela huvudet. Yum!
 
Fotograf: My Svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0