Måndagen 24 Juni.

En helt fullspäckad vecka framför mig känns det som. Ska snart åka hem till morfar och hälsa på honom sen på vägen hem från Örkelljunga ska jag hämta Hillevi från jobbet. Komma hem och sen ska jag ta med mig pappa och åka och hälsa på farmor. Hon har en present som hon inte fått av mig ännu sen vill jag hälsa på henne lite också. På vägen hem därifrån ska jag posta några paket sen är det väl rensning av rummet som gäller.
 
Sen är jag lite hundvakt imorgon, på onsdag får jag äntligen besök, på torsdagmorgon ska jag vara hos peugeot och kolla min airbaglampa som lyser, på fredag är det rena rama chilldagen, lördag valkas party, söndag är vi bakis! Så det händer en del saker och det är väl bra de! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0