Onsdag, onsdag, onsdag!

Ja det är onsdag hela dagen. Kan ju erkänna att jag trots måsten inte riktigt ville gå upp när larmet ringde. Sova bara liiite till. Tog på mig kläder, lasta in lite saker i bilen och körde sen till stugan. Startat elementen, fixat sängen och lagt lite mer saker i kylen. Pappa klippte gräset och de skvätte ju på bilen så pappa sa "Vilken gräslig bil", ja han är så rolig (;
 
 
Så när jag kom hem körde jag bak bilen bakom huset och sprutade lite vatten på bilen. Den blev ganska så ren men det håller ju inte i sig. Inte i detta vädret och inte när jag ska köra på grusväg ganska mycket ..
 
Dammsugat rummet och bäddat om sängen som visserligen saknar täcken nu när jag tagit de till stugan. Ska alldeles strax hoppa in i duschen sen är det inte så långt kvar tills de är dags att köra iväg igen (:
 
Och ikväll blir det tacos, mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0