Söndagen 2 Juni.

Uh, jag är en sådan person som verkligen skjuter upp allting hela tiden. Speciellt nu. För nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta tag i. Jag ska ju ifs fixa min bil, köra i in bromsarna efter att ha haft den ståendes så länge, ska checka bildatorn och sen åka och besiktiga den så den får ut på vägarna och köra igen. För just nu så har jag ingen bil, känner visserligen ingen super stress på det för allt som lockar mig just nu är min säng. 
 
Fast det får nog snart vara slut med det, jag kan inte dega ner mig allt för mycket. Är det någon som behöver arbetskraft under Juni månad så kan ni ju alltid höra av er, för så fort min bil är fixad så har jag lite för mycket fritid över skulle jag gissa på. 
 
Nu ska jag dock stänga ner datorn och tvn, läsa några sidor tills ögonen blir trötta sen ska jag inta drömmarnas land. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0