Tisdagen 25 Juni.

Då har jag varit iväg och checkat bilen, lampan lös fortfarande så det blir nog en sväng till Peugeot på torsdag iallafall,  OM inte pappa lyckas lista ut felet vill säga och lampan släcks. För nu har jag iallafall fått veta VAD det är som gör att lampan lyser. Nu ska bara listas ut hur vi löser problemet. 
 
Sen var jag lite hundvakt. Var ute med Ciny i en halv timmes tid ungefär. Sparkade bollen till henne en hundra gånger, sprang upp och ner för kullen så jag tror jag fick mer motion än vad hon fick haha. 
 
Varit och postat de sista tradera paketen och nu håller jag på med lite lunch här hemma. Ska en sväng till stugan sen ska jag väl handla hem lite mat saker att fylla köket med där. Plus köpa lite taco grejer nu när vi ska äta tacos imorgon (;
 
Sen är det väl städning som gäller med resten av dagen, för de har ju inte orkats göras de andra dagarna denna veckan. Nåväl. Först lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0