Arbetsdagen är slut, fira med famous!

Jag hade mitt lilla IM på Bella Vista imorse och det var inte så många jag mötte där, var få ankommande igår så jag förväntade mig inte så många men det var trevligt.

Sen gick jag till kontoret, bytade min EM safari med Michelle då det kun var danskar på turen och hon gärna körde den, så jag tog servicetelefonen för henne istället. Varit och lunchat på Hardrock café sen börjat på välkomst materialet och sen ugglat lite nu den senaste timmen för jag väntat lite..

Nu ska jag strax lämna kontoret och gå till famous tillsammans med Michelle, möta upp Julia och Louise och sen kommer även Laura dit. Super hyggligt!

Imorgon är jag ledig så kanske blir poolhäng på förmiddagen sen ska jag till flygplatsen vid två ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0