Feeling kind of small.

Hela min säng har blivit min bostad. Här finns i princip allt. Lite chips och lakris, en flaska vatten, ac kontrollen, pennor, tidning, böcker, kläder och sen självklart min dator för det är den som roat mig hela dagen med Castle maraton.
 
Jag bor i min säng när jag är ensam och fyller upp sängen med saker för att inte känna mig så liten längre. Jag saknar dock ett bara armar runt mig, att somna med någon som håller om en eller bara delar säng med en är ganska mysigt. Men nu är det jag som får hålla om istället, har ju mina kuddar att kramas med..
 
Har lite sovmorgon imorgon sen är det flygplats och IM som står på schemat. Så tänkte fortsätta mitt seriemaraton ett litet tag till innan jag ska sova. Roar mig även med att spela Kung på datorn, har blivit ganska grym på det nu haha. Men hoppas ni alla haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0