Fredagen 8 Mars.

Då har man varit på arbetet igen efter två fri dagar. Mitt IM på Bella Vista slutade med att jag blev snurrig i huvudet och tog tag i pelaren bakom mig. Vet inte vad som hände men satte mig ner och fick lite vatten av några söta gäster sen blev det bättre (:
 
Efter IM drog jag till kontoret för att göra min avräkning och boka in lite saker sen kom Joakim och Julia så vi drog och lunchade på Café Del Mar. Sen mötte jag upp jeepen som skulle ta oss på safari.
 
Jag, Loai och sju danskar blev det på turen. Kan säga att de va riktigt hyggligt. Kanske borde sluta vara rädd för danskarna. Ibland låter jag som en rasist men det är bara för att det ibland kommer sånna som inte förstår hur man än försöker ändra sina ord och de slår ner en så man känner sig lite värdelös och den känslan gillar jag inte. Men men.
 
Nu är jag hemma och det blir lite Harry Potter sen får se va kvällen erbjuder. Imorgon är det flygplats, IM och välkomst/avskedsmiddag och party .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0