Godnatt!

Det är den tiden på dygnet. Arbetet är färdigt för idag och jag ska ta en snabb dusch sen ska jag krypa så långt ner under filten som jag bara kan och sova till larmet ringer imorgon lite innan åtta. 
 
Har iallafall varit ute på hotellträffar idag under förmiddagen och lite på eftermiddagen sen tog jag till kontoret för att göra lite bokningar osv. Sprang över till Mc Donalds och hämtade mat. Mådde illa efterråt och trodde det skulle bli en repris på förra gången jag gjorde samma sak. Gick dock över. Tog transfer bussen runt och hämtade upp gäster till IM sen höll jag ett bra IM. Kändes bättre än på länge, tyckte de kändes som jag ändå gav lite inspiration.
 
Sen mötte jag upp några från teamet och åt middag på Giftun. Överraskad över hur god maten var. Sen delade jag och Nico en taxi tillbaka till lägenhten och nu blir det bara en lugn kväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0