Lördagen 30 Mars.

Det känns lite som jag inte hänger med längre, tiden bara springer iväg. Vilket jag ifs på ett sätt tycker är ganska så bra. Idag när jag gick ifrån ett hotell höll dem på att klippa gräset och jag bara "åååh sommar känslor", eh va? Säger hon som bott i värmen i tio månader. 
 
Har iallafall roat mig med hotellbesök idag och det har varit super nice. Haft så många trevliga gäster som velat komma och prata med mig idag! Sen stack jag till kontoret och la in lite bokningar. Gick och åt mat på Del Mar, åt faktiskt en hel halvportion med spagetti & köttfärssås och är lagom stolt! haha. 
 
Sen har jag nyss hållt IM på Alf Leila, fast hade inte många ankommande och inga av dem kom för att träffa mig men sen hade jag ju lite andra gäster som kom och pratade med mig så det var helt okej ändå (:
 
Nu ska jag snabbt in i duschen sen blir det välkomstmiddag och vem vet, kanske ett besök till papas också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0