Om man skulle sova lite till.

Jag har legat i sängen HELA dagen!! Jag mådde fint när jag vaknade men typ två timmar senare kom baksmällan och jag blev liggandes i sängen. Fick även springa och kräkas en gång. Förstår mig inte på beachen, jag går dit nykter och kommer därifrån skit full trots jag bara dricker typ två redbullvodka.. What? 
 
Tog mig upp ur sängen halv åtta och tog en snabbdusch sen klädde jag mig, ritade ett ansikte och sedan drog vi till kontoret för att hämta lite papper som ska bytas i pärmarna och sen tog vi till Café Del Mar där vi hade avskedsmiddag för Laura. Hon är en helt fantastisk person och hon kommer bli saknad. Ingen mer sushi, inga mer utgångar, ingen mer söt Laura att hygga med. Men vi har ju en planerad sommar vi ska göra någon gång (;
 
 
Imorgon är det IM på morgonen sen shoppingturen på eftermiddagen. Sen fyller ju Michelle år så det blir väl en sväng till papas för en enkel öl och sen på lördag går vi all in med karaoke och söndag blir det kanske strand och sol eller säng och sömn får helt enkelt se hur vild lördagen blir (; hahaha..
 
Men jag tror jag fått tillbaka lite av min energi (om man bortser från idag tack vare bakishet) och den kom nog med flygbiljetten hem faktiskt. Jag glädjer mig mycket till att komma hem igen, men att säga hejdå till personer som man levt tät ihop i över ett halv år det är lite tyngre. Men det är tyvärr reseledarlivets gång. Fast vi säger inte hejdå, vi säger på återseende (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0