Onsdagen 27 Mars.

Vaknat många gånger under natten och sovit lite halv dåligt. Sov till nästan halv nio och ca 10 minuter senare satt jag i en taxi på väg till kontoret. Mötte upp min driver och har sedan åkt runt på hotellträffar runt om i Hurghada. Två hotell plus ett snabb besök för pappersbyte i pärmen sen är det kontoret och göra alla bokningar sen ska jag hem och äta innan jag ska ha IM ikväll.
 
Imorgon är jag fri och tanken var att följa med Nicolas till Mahmya men som det såg ut igår blir det nog ingenting för Nico så jag väljer lite sovmorgon sen ska jag masa mig till Marriott och ligga vid stranden här istället. Vi får se imorgon vilken plan som blir av, vet ju med mig själv att jag är dålig på de där. Är alltid trött ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0