Söndagen 24 Mars.

Jag tänker aldrig på mitt eget bästa. Inte igår heller. Vi drog till Café Del Mar och åt lite mat, drack öl sen stack vi vidare till papas för karaoke och ha avskedsfest för Julia. Fick upp alla Apollo till att sjunga för Julia också tihi. Sen fick jag en dum idé i huvudet och de va att följa med till beachen trots allt.
 
Vet inte riktigt vilken tid jag stack därifrån men stack iallafall ifrån tillsammans med Anders och Nicolas, med stopp inom Mc Donalds. Köpte mat kom hem. Vaknade imorse med mc donaldspåsen bredvid mig i sängen och en glass bredvid som va helt smällt blandad med kolasås. Jaha jag måste nog varit trött när jag kom hem om jag inte rörde glassen! Så tänkte jag ..
 
Hade IM på Bella Vista men det var inte så många som kom. Gick sedan hem och åt en yoghurt och drog till kontoret. Hade sedan en sjukt nice shoppingtur. Gästerna var så härliga, så glada, så shoppingsugna men bäst av allt var att dem skrattade åt mina skämt och sen när jag avslutade på bussen applåderade dem! - Det är sådana dagar jag älskar mitt arbete!
 
Nu sitter jag hemma och ska byta om så att jag kan åka till El Gouna då vi är hembjudna på middag hos Hanna. Så det ska bli mysigt trots jag är trött och kanske inte mår så där riktigt bra eftersom jag i princip inte ätit något idag. Och nu är de ju inte lönt för då orkar jag väl inte middagen senare..
 
Jag hoppas ni haft en bra helg där hemma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0