Söndagen 3 Mars.

Kan inte säga att jag har haft den bästa starten på denna dagen. Kan nog säga att jag är på riktigt dåligt humör istället. Varför? För min sömn har uteblivit. Vaknade kvart över fyra, lyckades somna igen halv åtta imorse och då hade jag 40 minuter kvar innan larmet skulle väcka mig. 
 
Kan väl då med positiv anda säga att det kan ju knappast bli värre, men gör jag de så blir de säkert en katastrofal avslutning också. Kan man längta mer efter sin lediga dag eller? Sjukt trött. Hem och sova dirr jag är klar med city turen och gud nåde den som förstör min sömn inatt!

Kommentarer
Postat av: psykopaten olsson

hoppas du inte är arg mer! och förlåt! puss <3

Svar: Hahahahah sötnos då! (; Har ju varit en ganska bra dag ändå! <3
mysaansvensson.blogg.se

2013-03-03 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0