Torsdagen 21 Mars.

Det gick att somna trots ensamheten, hade kuddarna runt mig så jag inte kände mig så liten i den stora sängen (; Vaknat några gånger nu på morgonen men sov fram till larmet nu vid tio. Ska alldeles strax ta min väska och åka till kontoret. Flygplats och IM idag sen är det snart dags för ett Famous besök igen. Mona har kommit tillbaka efter två månader och vi måste ju visa henne det, plus vi gillar sushi ;D
 
Annars så har jag nu fått se ljuset i tunneln och kan glädjas åt det. Nu kämpar jag den sista tiden jag har kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0