Torsdagen 7 Mars.

Igår så var jag och Nicolas och hämtade Joakim på flygplatsen, kom hem och lämnade väskan sen läste jag färdigt min bok medans killarna hyggade sig i deras lägenhet. Sen kom Julia efter jobbet och vi började dricka lite hemma, gjorde oss i ordning sen kom de andra upp och vi beställde mat och förfestade lite hemma innan vi drog vidare till papas. Det blev inte en lång natt ute men de va en bra kväll!
 
Idag har jag sovit lite dåligt, sovit själv i min stora säng i två månader så sällskap är väl lite ovant va? Har haft huvudvärk hela dagen typ men de går väl över någon gång. Hade iallafall mest bara legat i sängen hela dagen, kollat lite serier och komedi saker på datorn. 
 
Tjejsnack med Julia & Louise innan Julia skulle på arbetet, alltid lika roligt! Jo men vi har det ganska roligt eller?(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0