Random bildregn från Egypten.

- Min allra första Sakara!
 
- 1 meters öl, wohoo!
 
- Memnon.
 
 
- Mitt bästa nyår!
 
- Första teambilden, när vi obsade Luxor för sju månader sedan! (:
 
- Bild för alla gånger vi åt sushi under denna säsong.
 
Jag har verkligen haft the time of my life i vinter. Det har till och med blivit vår lilla theme song. Varje gång någon lämnade destinationen och vi hade karaoke som avskedsfest, då fick den som åkte sätta sig på en stol och vi andra sjöng. Men vår allra sista kväll var vi fyra stycken som skulle åka så vi gick upp tillsammans och sjöng helt enkelt för varandra! Jag har haft de allra bästa kollegor och vänner här nere. Ni är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0