Dålig överraskning.

Ja det har inte alls blivit mycket sömn för mig inatt eller idag. Jag sov väl någon gång mellan 02-04 inatt sen sov jag väl där runt 07:30-09:00 nångång. Så ja. Konstigt nog så är jag inte så trött.
 
Har varit i Birsta idag för att möta upp vår taxichafför sen igår. Tok mycket folk så hittade knappt parkering men tillslut så. Jag mötte upp honom för att vi tappat något mer i taxin igår, oerhört tacksam för han ringde mig idag. Så det var ju lite tur att jag glömde min plånbok där och ringde honom så han hade mitt nr.
 
När allting kommit till rätta så tänkte jag. Jag kör inom Max och köper med mig hamburgare hem till Jocke som är hungrig men som inte orkade köra och hämta mat själv. När jag kom hem såg jag att hans bil var borta så då hade han ändå åkt och hämtat mat. Så min lilla surprise blev inte så bra som jag tänkte. Jaja det är som det är.
 
Blivit lite TVtittande, men för min del har jag lagt tid på matten också. Gjorde första provet idag och fick alla rätt, wohooo!! Så ekvationsdrömmarna kanske var till fördel ändå haha. Uppdrag 1 rättas av min lärare så hur det gick där vet jag inte än, kändes dock som det gick lite halv bra där. Håller tummarna..

Kommentarer
Postat av: L.

awwe :/

2013-11-30 @ 17:21:14
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0