Kesella nyhet.

Är det någon som har provat den här Kesellan, isf vad tyckte ni? Jag såg den första gången för någon dag sedan på ICA, men jag kan också helt ha missat den och den kanske är gammal. För mig är den ny och idag köpte jag hem och tänkte testa denna ikväll. 
 
update: Tyckte den var frisk i smaken. Annars brukar jag köra kesella vanilj med frukt. Nu åt jag bara kesellan o det gick bra också men tror ändå att lite frukt gjort det ännu godare. (Finns även citrus som ny smak såg jag i affären. Dock inte någon jag tänkt testa, men vem vet kanske ångrar mig)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0