Lite bilder ifrån dagen.

Jag tog en liten powernap där efter att jag ätit frukost och fixat med tvätten. Sen har jag försökt få tag i min studie och yrkesvägledare då matematiken vi ska börja på troligtvis ändå är fel enligt universitetsidor så måste reda ut det innan kursen påbörjas. Onödigt att gå en matte som inte kommer ge behörighet när det är anledningen till varför man tar kursen från första början. Nåväl får ringa imorgon igen.
 
Sen drack jag en redbull och lyssnade på lite musik samtidigt som jag skrev ett personligt brev och skickade iväg det till ett jobb jag sökt. Efter det tog jag på mig mössa, halsduk och jacka och gick ut en stund. Jag fick trevligt sällskap av Slobban som följde efter mig och fick agera fotomodell åt mig när jag tog fram kameran haha. Söt som sprang efter en som sällskap, slapp man ju va själv. 
 
Så här kommer då lite bilder från utomhusvistelsen.
 
Bilden till vänster fångade Slobban när han kom springandes mot mig.
 
Lite natur måste också fångas på bild när man ändå är utomhus.
 
Så har vi den fina modellen igen.
 
Självklart passar det att ta lite egobilder också.
 
När jag kom in åt jag lite lunch, pastasalladen var dock inte god så åt typ bara räkor & kräftor. Gott!

Kommentarer
Postat av: Touse

Väääärldens BÄSTA Slobban :) <3 <3 <3

2013-11-12 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0