Lite fredagsmys kanske och idol.

Efter att ha varit hemma en stund så åkte vi och hämtade bokpaketet som redan anlänt hit, gillar adlibris för deras snabba leverans (y) ! Sen en sväng inom ICA för att handla lite snacks och läsk för att kunna mysa lite. Sen kom vi hem och jag la mig på soffan med ett avsnitt av Arrow men det hann väl precis börja sen somnade jag och vaknade när Joakim kom upp och pussade lite på mig. 
 
Gjorde lite snabbmat och kom sen på att det var Idol på TVn nu så jag passar på att titta på det nu när Joakim spelar datorspel (; 
 
- Då kom matematikboken hem så kan man bli redo för högskoleprovet som ska göras i April. Och lite läsning för min del också, kunde inte låta bli när jag ändå skulle beställa från min älskade boksida (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0