Måndagen 11 November.

Imorse var larmet ställt för Joakim, han skulle upp runt halv åtta imorse för att åka till sitt nya jobb. Så jag sprang också upp för att gå på toaletten, se till så han fick med sig sina grejer och sen gjorde han lite frukost och jag vinkade hejdå iförd enbart mitt täcke haha.
 
Sen försökte jag somna om för jag kan inte med att gå upp så tidigt om jag liksom inte har saker jag ska göra. Jag vet att jag bara hade somnat runt lunchtid annars. Enda felet var ju att jag var typ dötrött när larmet ringde kvart i tio så jag snoozade nästan en timme. Så imorgon ska jag bara se till så Joakim kommer ur sängen sen ligger jag kvar så jag inte hinner vakna för att somna om och sen va dö när jag själv ska upp.
 
Har ätit en lunch på äggröra & knaperstekt bacon och en kopp lipton vanilj&caramellte (tycker jag blivit duktig som inte tar typ tretton tsk socker i teet längre, jag tror jag är nere på typ två tsk nu, och nej jag har aldrig tagit tretton tsk i det var bara overkill. Fast till kaffet tar jag säkert sju tsk och det kallas ju för socker-med-kaffe & inte kaffe-med-socker haha. Fast dricker sällan kaffe för jag får nästan alltid ont i magen, kan ju dock va sockrets fel *hint*)
 
Dammsugit ovanvåningen från katthår, damm & smulor. Rensat kattlådan och tagit sanden runt lådan. Diskat upp lite disk som inte kan tas i maskinen och sen har jag sett ett avsnitt av Anger Management under tiden jag åt min lunch. Sen fick jag ringt samtalet och pratade om försäkringen på bilen och rätade ut ännu ett frågetecken, super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0