Måndagen 18 November.

Då vart det måndag och det betyder att chipspåsar och godis ska gömmas tillbaka in i skåpet. Sånt äts enbart på helgerna, och jag tycker jag har varit ganska duktig sen dess. Läsken däremot kommer det alltid frestelser på så jag har inte lyckats med den biten lika bra, men det kommer..
 
Så ska plocka undan här uppe och få lite ordning på saker och ting, sen ska jag väl dammsuga lite både här uppe och där nere. Plocka undan saker i köket. Sopa bort kattsand från golvet. Sen har jag fått abstinsens och vill verkligen iväg och bygga naglar, mina egna får bara sprickor in i nageln hela tiden så jag måste liksom dra av eller klippa av typ hela längden så jag får "jag-biter-på-naglarna-längd" (trots att jag inte biter på dom). Känns fräschare och snyggare med fina naglar. Så hade jag ju kunnat ta med sushi hem också. Hade ju varit awesome. 
 
Jag börjar med städningen och när den är klar så ser jag om jag får belöna mig själv eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0