Sämst hållning i Norrland, frågetecken.

Helt seriöst när jag sitter framför datorn i soffan sitter jag ju på så sätt att jag nästan ligger vikt över mina ben med överkroppen. Jag kommer ju snart gå så det ser ut som jag har en puckel på ryggen fast jag inte har för jag går böjd som en banan. Ja jag tror det är dags att gå på gym, tror faktiskt jag är i behov av att träna rygg och bröst parti. Ja jag vet jag har stora bröst som tynger för ryggen, då kan de ju också va till en fördel att faktiskt ha en stark rygg. Jag brukar ju ha ont i ryggen så jo. Gym alltså. Hahah... Jag på gym. Frivilligt. Fast jag måste. 
 
Ni ser ju själva, första bilden är hur jag sitter i soffan och andra bilden är på hur jag borde sitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0