Söndagen 3 November.

Idag har jag varit på min allra första hockeymatch. Joakim och hans kusin spelar ju lite för det är kul och dem hade match idag så jag följde med för att kolla. Slutade med att jag fick sköta klockan och registrera målen. Jag hade tur dem inte körde på stopp varje gång något händer för jag kan absolut ingenting om hockey, behövde bara starta klockan vid pucksläppet i början av perioden och sen skötte allt sig själv typ. Matchen vann dem tyvärr inte men jag tyckte de va kul att titta på, förtom att mina fötter typ frös till is så till nästa gång kör jag dubbla eller trippla strumpor (;
 
Nu väntar en kväll på soffan blandat med zombies och film skulle jag tro..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0