Tisdagen 5 November.

Nu börjar det rulla på lite igen. Fått kontakt med min studie och yrkesvägledare som gett oss datum att starta vår kurs på. Så nu har vi "beställt" de datumet och ska bara vänta in kursmaterialet som jag nyss beställt, då den bok Joakim hade inte alls var den vi behövde. Så har beställt en ny bok och befarar lite för när jag ska börja plugga på riktigt, kommer bli en dyr historia men jag kommer lätt sälja mina böcker efter varje avslutad årskurs så man kan tjäna in lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0