Uh jag är trött!

Vi har fortsatt vårt Harry Potter-maraton idag och sett typ en och en halv film. Så under eftermiddagen roade vi oss med lite soffhäng och film. Sen på senare eftermiddag/kväll åkte vi till Joakims föräldrar där vi blev bjudna på middag och även lite tårta. 
 
När vi kom hem såg vi klart den näst sista HP-filmen och nu känner jag mig så otroligt trött. Enda felet är väl att klockan inte ens hunnit bli nio, hur kan jag vara trött nu? Idk. Imorgon är det måndag, har ett samtal jag måste ringa för att räta ut försäkringen på bilen, sen ska jag väl titta efter lite jobbannonser, städa och planera middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0