Joakim överlevde shoppingen!

Jag vet hur killar kan vara när det kommer till shopping, men eftersom han också behövde leta efter vinterskor så fick han allt följa med. Först gick vi in i game-affären och han kom ut med tre nya spel, så nu kommer väl även jag få spela GTA V precis som många andra nördar på facebook (;
 
Sen gick vi in på dinsko där jag köpte ett par uggs, de kostade 299kr och nu har jag iallafall ett par tillfälliga vinterskor. Ska köpa ett par ordentliga senare men hittade inga idag så. In på Twilfit för att se om den snygga bhn fanns där, dessvärre fungerade inte mina boobs ihop med den modellen (åter min anledning till varför jag är anti stora boobs) men jag fick med mig en annan bh istället som bara kostade 149kr, älskar twilfit för då behöver inte plånboken svida varje gång fast man har större kupa än vad som finns på tex H&M. Har bojkottat Change då jag aldrig tycker dom har fina bhar längre, mest tantiga vilket är synd för även om man har stor byst vill man väl kunna känna sig sexig och ha snygga underkläder. Så Twilfit är helt klart min favorit.
 
Sen vart det in på Gina för att köpa ett par svarta byxor, tänkte att där inne finns väl svarta vanliga jeans och ja det hade dom ju. För 99kr. Så köpte två par för att ha att arbeta i och ett par i mellanblå färg. Tre par jeans för under 300kronor, hur ofta händet det liksom? Super nöjd.
 
Joakim hittade även han ett par vinterskor och det var ju skönt. Så inte bara jag fick med mig massa saker hem (; Intersport blev sista butiken för min del, letade efter svarta vanliga typ tennisskor eller liknande för att ha när jag serverar. Hittade ett par väldigt lätta inomhus skor, passade väl bra till dans så jag ska använda dom när jag jobbar och även när jag går på zumbapassen. Hur bra som helst!
 
Sen var det bara att åka hem för jag hade fått vad jag åkte dit för. Skor & byxor att jobba i och gärna ett par fodrade skor! Super (: Och det tog inte så lång tid heller så jag tror inte att Joakim tyckte det var så extremt jobbigt. Jag är ganska snabb när jag vet vad jag ska ha. Tur vi inte gick in på H&M för då hade de varit en annan femma. Kan gå bland underkläderna i en halvtimme och leta trosor. Jag tycker om deras hotpants/hipsters så jag kan lätt spendera en femhundralapp på bara trosor i den butiken haha..
 
Nåväl, nu är jag nöjd och jag tror Joakim är nöjd också. Han köpte ett par nya hörlurar också då hans gamla gått sönder och bara fungera på ena sidan. Så det var en lyckad shoppingrunda på Birsta! (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0