Lördagen 5 Oktober.

Det blev en liten idolkväll igår och jag lyckades hålla mig vaken genom hela avsnittet. Tycker att det är väldigt mycket juryn klagar på på alla idoler detta året såhär sent i tävlingen, tycker det brukar inte vara så. Är årets idoler över lag sämre än tidigare eller va?
 
Sen gick Joakim iväg och spelade lite och ringde mig som hastigast att vi skulle mötas vid dörren så åkte vi iväg till kiosken och handlade cola och popcorn. Så skulle vi starta pacific rim, som han dessutom sett på bio och inte tyckt om. De jag såg av filmen tyckte jag inte verkade skulla bli en dålig film men jag kan faktiskt inte yttra mig så mycket då jag såg lite i början och lite innan filmen började på allvar och kanske någon scen till. Sen sov jag faktiskt resten. Jag va helt väck igår alltså. Förstår inte att jag kan va så sliten haha. 
 
Gick och la mig där runt kanske ett-två och somnade igen på tre röda. Vaknade vid fyra och fick med mig Joakim in i sängen sen somnade jag på tre röda igen. 
 
Så nu har man duschat och känner sig så extremt mycket fräschare än igår. Skulle egentligen duschat igår men nej jag sov istället haha. Blev helt svettig när jag sov också kändes ju super nice, eller inte.
 
Titta efter lite jobbannonser nu, sen ska jag försöka få upp min man, han får inte sova bort hela dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0