Så var det snart måndag igen.

Vaknade, duschade, klädde på sig och startade datorn medan Joakim gjorde samma rutin. Sen åkte vi till Birsta Ciry och faktiskt denna gången för Joakims skull. Dessutom kom jag därifrån utan att ha gjort av med en enda krona tänkte jag säga men då hade jag inte talat sanning, vi åt ju lunch där och den var inte gratis. Jag tittade lite efter stövlar men kände samma sak som förra gången, årets stövelmode är så otroligt fult. Stalltjej eller Cowgirl det är typ de man får välja. Jag vill ha kvinnliga stövlar, men utan högklack. Annars fanns det ett par på dinskor som var snygga, men klacken var för hög för att jag ville köpa dom. Vill ha som vardagsstövel.
 
Kom hem och la mig på soffan, mådde inte så bra så jag somnade lite där innan vi åkte till Joakims föräldrar där vi blev bjudna på mat. Joakim åkte sedan med Matte för att spela hockey och jag blev kvar en stund. Hann spela lite bingolotto och titta på dagens avsnitt av solsidan. Sen kände jag att det var dags att åka hem.
 
Nu blir det bara soffhäng resten av kvällen, lite tända ljus och lite seriemys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0