Skräckfilm med två killar.

Jag har ju sett att många har skrivit om The Conjuring på facebook om hur läskig den är och att folk inte vågar gå i mörker efter att ha sett filmen. Nu känns det lite som samma feedback som kom efter att folk sett REC då vågade dem inte sig ut i trapphusen och den filmen var enligt min mening otroligt dålig. Dock tror jag inte denna filmen kommer vara det, jag hoppas verkligen inte.
 
Jag ville se filmen och Jocke bjöd även hit Matte så vi tre ska snart sitta bänkade i soffan med släckta lampor och hög volym. Får se vem som skriker eller hoppar till först! (; 
 
ps, hoppas verkligen inte mina höga förhoppningar förstör filmen..

Kommentarer
Postat av: L.

Men du ska ju inte lyssna på dem ju. Du vet om att det är personer som blir rädd vilken skräck det än är. Inte låta dem förstöra filmen för dig.. :O

Svar: Jo jag vet men när jag hörde om REC visste jag inte ens vad den handlade om men att den skulle va skit läskig. Tyckte jag dock inte. Men jag tyckte iallafall att The conjuring var bra men blev inte så mycket skrämsel för min del, men bra handling och bra gjord tyckte jag (:
mysaansvensson.blogg.se

2013-10-13 @ 23:45:03
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0