Snart krypa ner i sängen.

Eftersom eftermiddagen imorgon troligen innehåller skridskoåkning så bestämde jag att vi skulle ta den tidiga rekryteringsträffen vid halv elva. Vilket betyder att man måste upp redan vid nio, lite tidigt men tror väl då jag somnar tidigt på kvällen också vilket är nice. Jag är en sådan person som helst duschar samma dag som jag ska iväg, men ska man upp tidigt duschar jag hellre kvällen innan så man kan sova lite längre (; så blir till att föna håret nu för att lägga sig med blött hår lär ju inte ge en bra hår dag imorgon haha.
 
Kvällen har bestått av god mat, vilket team vi var med middagen alltså. Potatisgratäng med fläskfilé och god sallad, mums! Och Julmust (;  - Några bra saker finns med vintern, två av dom är julmust & pepparkakor (;
 
Sen fylldes kvällen med lite film och soffhäng, vi såg på filmen Red och den var ju ganska bra, action och även lite komedi. Blir att vi ser tvåan en annan kväll. Nu är det dags för drömmarnas land. Todiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0