Sova ensam inatt..

Joakim kom hem tidigt idag vilket var en överraskning, men han var hemma tidigare för dem skulle gå på nattskiftet igen klockan sex. Så vi spenderade lite tid tillsammans innan hans skjuts kom och hämtade upp honom. Vet inte riktigt när han kommer hem, men lär väl sova själv inatt.
 
Imorgon ska jag iväg på möte med studie & yrkesvägledare, prata lite om mina planer och se vad hon säger.
 
Helgen har gått från totaltom till typ 70% fylld. Fredag ska jag till Sundsvall och arbeta lite på eftermiddagen. Sen på lördag så kör jag på för fulla muggar. Först in till Sundsvall och arbeta på eftermiddagen sen ska jag arbeta på en middag på golfen på kvällen. Det känns bra. Jag som trodde helgen skulle vara extremt ensam eftersom min sambo åker iväg på konsert på fredag. Då passar helgjobb helt perfekt! (:
 
Så det är iallafall hur mina kommande dagar ser ut. Känns bra att fylla upp kalendern, det kan behövas ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0