Tisdagen 1 Oktober.

Fick samtal lite innan sju imorse så det var bara stiga upp och klä på sig, tog även vinterjackan på idag då jag är lite extra frusen när jag är trött och nyvaken. Möttes upp vid city gross och där mottog jag mina vinterdäck. Fast blir tvungen att köra nya dubbdäck till fälgarna då Jocke sa att det var för dåliga för vinterväglagen här uppe, får lyssna på han.
 
Kom hem och jag kröp i säng igen och sov en sväng. Tagit en varm dusch och nu är jag redo att åka till köpcentret. Ska väl bara få mer liv i Joakim, han är väl inte jätte taggad för att shoppa men det får han minsann ta (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0