Tisdagen 22 Oktober.

Jag tog chansen men internet förstörde, förhoppningsvis får jag en ny chans imorgon? Annars ..
 
Jag öppnade Celsius Lime idag och jag gillade den bäst av de tre smaker jag smakat. Apelsin kommer jag inte ens ge en chans då jag inte är så glad för det blandat med kolsyra. Men Limen hade inte lika mycket sötningsmedels-eftersmak som de tidigare så det är ju positivt. Kändes frisk och god!
 
Fick in mina sommardäck på vinterförvaring också. Ja dom kunde ju knappast ligga kvar i min lilla pärla. Sen utöver det så har man städat undan lite här hemma idag. Sett i kapp några serier och nu inväntar jag hemmafruarna trots jag inte sett så många avsnitt tidigare. Får se om det är underhållande. 
 
- Har fortfarande kvar rödluvan (Sandra!) .. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0