Torsdagen 24 Oktober.

När man har ett beroende brukar man åka på rehab för att ta itu med sitt problem. Jag har inte haft svårt att erkänna mitt beroende till att köpa nya skor, kläder, väskor osv och nu känner jag mig som jag är på rehab eftersom jag satt stopp för mig själv. Till dess att jag har en inkomst igen så får jag inte köpa massa onödiga (men ack så snygga) skor, klänningar eller liknande. 
 
Däremot ger jag mig själv en extra kick i baken till att göra något åt saken. (hahah jag rimmade utan jag tänkte på det och såg de först när jag läste igenom inlägget!!) För om, jag säger OM det går vägen och inkomsten kommer snart. Ja då får jag köpa dessa skor, tror det blir de svarta för de är lättast att matcha men de blåa är också extremt coola tycker jag.. Vilken färg gillar ni bäst och vilken hade ni själv valt?
- skorna kommer ifrån Nelly.
 
Sen fick jag ett samtal ifrån Skåne då jag fick chansen att prata med både mamma och syrran. Kändes som det kom precis i rätt tid. Skönt att få prata lite med dem, för dem är ju otroligt saknade också. Och om två månader är det julafton, time will tell ifall jag kommer åka ner och fira jul med familjen eller om jag blir kvar här uppe. Man kan inte riktigt bestämma allting själv utan det beror ju lite på om man har möjligheten.
- love you with all my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0