Välkommen in i Celsiusvärlden.

Kan jag säga så när jag smakat två sorter nu då? Jag har ju aldrig riktigt vetat vad Celsius dryckerna är för något, jag vet nog faktiskt fortfarande inte så bra. Jag har bara sett att folk som försöker leva ett hälsosamt liv med träning osv dricker detta. Så jag testade ju Cola för några veckor sedan och blev överraskad av den extrema sötningsmedel-eftersmaken som kom. (Jag vet jag har redan skrivit detta för inte så längesedan men det kommer mer nu, hehe
 
Idag tänkte jag att jag ville energiboosta min dag lite, fast jag tror nog ändå jag vaknat på en bra sida idag vilket känns fantastiskt. Så till min lilla lunch öppnade jag Vildabär-celsiusen. Jag blev väl egentligen lika överraskad över sötningsmedel-eftersmaken här också trots jag fått veta att den smaken finns med på alla Celsius. Antar att jag aldrig smakat vildabärsmaken med just sötningsmedel förut, Colan var ju inte helt okänd då pepsimax och säker cola zero o sånt har den eftersmaken (jag har nog bara smakat pepsimax, när jag dricker Cola tar jag alltid vanlig). När jag dricker denna dryck så tänker jag direkt att jag sitter och dricker en cider, antagligen för att när det kommer till smaken vildabär brukar de oftast va i cider-format som jag dricker .. Kan jag bli full nu då? När jag tror jag dricker cider, haha (;
 
Nej men i helhet så tyckte jag den va okej, antar jag bara måste komma över just den här biten med att de smakar mycket sötningsmedel en smak jag aldrig riktigt välkomnat i mitt liv förut. Finns en anledning till varför pepsimax enbart dricks när inte Coca Cola-normal finns (;
 
Jag har en lime också i kylen som ska testas en annan dag, jag vill i hemlighet hålla tummarna på att den inte smakar så mycket sötningsmedel men i huvudsak hoppas jag bara att den är god (:
 
Bilden är googlad men kommer ifrån Celsiussveriges sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0