Go' kväll i mörkret.

Då har vi kommit hem från middagen hos Joakims föräldrar, hur trevligt som helst. Hann komma innanför dörren och upp på ovanvåningen sen hade jag börjat tända mina ljus igen. Eller ja mina & mina. Tycker bara det är så mysigt.
 
Gällande mina alabaster vaser som jag köpte när jag jobbade som reseledare i Egypten så är ju alabaster ett väldigt poröstmaterial, iallafall när det är handgjorda saker, därav lyser ljuset igenom så otroligt mysigt. Love it. Jag har hällt ett lager salt i botten av vaserna för att ljusen inte ska bli för varma och göra skada under sig sen är det bara stoppa i ett värmeljus så blir det så här mysigt:
 
- Jag tycker verkligen om dom och är väldigt glad att jag köpte dom! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0