Hyllorna ser tommare ut.

Annars tycker jag väl rummet är lika rörigt som alltid när jag är här. Kan dock vara för jag fortfarande har en stor resväska i mitten av rummet som är täckt med alla möjliga saker som kan tänkas tas med till norrland när det blir dit färd. 
 
Imorgon ska jag, syrran och mamma åka in till Väla och shoppa lite. Tänkte att jag skulle hålla lite koll på varma skor också, även om jag tror det är för tidigt att hitta sånt nu. Sen ska jag leta efter lite mer varma tröjor då jag vet att jag kommer leva i varma kläder några månader framöver, jag är så extremt frusen av mig & jag gillar de inte. Då är det ju ifs tur att jag har en pojkvän som får värma mig. Sen kommer jag ju leva med tända ljus i höst/vinter också för jag tycker de är både mysigt och ger en extra värme (:
 
Snart dags för mig att krypa under täcket och starta en film ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0