Känner mig som en zombie!

Lite kul med tanke på vilken film vi såg inatt. Nej men jag är helt seg, jag brukar i vanliga fall inte vara uppe så sent om nätterna men det blev så inatt. Sen vaknade jag imorse efter världens hemskaste dröm och jag tror inte jag gråtit så mycket efter en dröm, tog flera minuter innan jag liksom vågade på att sova igen. Förstod direkt att det var en dröm men den touchade mitt hjärta så hårt att liksom tanken på att de skulle hända skulle krossa hela min värld. Fy fan för mardrömmar alltså! Hate it.
 
Ska väl ge mig på att äta lite om en stund men ett avsnitt Haven först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0