Måndagen 30 September.

Började dagen med att starta datorn och titta efter jobbannonser, kollade mailen och facebook såklart. Sen har jag varit och skjutsat Josephine en sväng och snackade lite där. Sen har jag bokat in två dagar denna vecka till att jobba lite och det känns ju fantastiskt! - I need it.
 
Och imorgon kommer mina vinterdäck upp till norrland, så behöver jag varken känna ångest eller panik inför däckköp detta året. Tar vi nästa vinter istället. 
 
Sen efter det ska jag åka till köpcentret för att köpa svarta byxor, svarta skor, kolla efter vinterskor och ja vem vet kanske hittar lite mer. Om jag önskar att min akassa ska kicka igång någon gång, eh ja ganska mycket faktiskt. Ändå glad att jag får lite jobb vid sidan av medan jag letar efter ett deltids/heltidsjobb.
 
Och nästa vecka har jag ju bokat in möte med en studie- och yrkesvägledare. Känns ändå som det händer lite saker här nu och det känns så freaking awesome! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0