Oj fick visst inget gjort denna dagen!

Det har varit alldeles underbart väder här nere och de ska tydligen hålla i sig hela helgen. Tvättat all smutstvätt och fått det upphängt. Sen skulle bara gå över till grannen för att prata lite med mami så gick det visst två timmar. Oj. Det var ju så fint väder så man ville inte gå in och gå miste om solen. Sen var det dags för middag och jag slängde ihop till en köttfärssås och makaroner, hade ingen fantasi eller ork till annat. Sen blev det helt plötsligt kväll.
 
Nu är väl planen att boka flygbiljett (om jag ska flyga redan på söndag, om plats finns kvar), checka om tvätten har torkat, färga håret, packa klart resväskan & planera vilken väska som ska agera handbagage, sen när all packning är färdig för färd uppåt landet ska jag packa klart alla flyttlådor så allt är färdigt. Känns som det kommer bli en lång kväll, och att jag får ta resten imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0